Afscheid en Welkom

19 april 2016 - Port Elizabeth, Zuid-Afrika

18/04

Met veel emotie en herinneringen nemen wij vandaag afscheid van onze geliefde witte Chico. Hij heeft ons goed gediend, met benzine, rook en water, maar nu is de tijd gekomen dat we hem los moeten laten. Vaarwel witte Chico, onze eerste auto. We zullen je nooit vergeten.

En een groot welkom voor onze nieuwe witte Chico! Al was de oude een groot avontuur, met deze auto voelen we ons toch wel iets veiliger op de weg. Het is precies dezelfde auto, alleen dan iets nieuwer. We hebben onze andere auto netjes (zonder raam) afgeleverd en daar deze voor in de plaats gekregen. We hebben er zelfs een vleermuis, die we waarschijnlijk op de terugweg van Hogsback geschept hebben, cadeau bij gedaan. Nou, als dat niet leuk is. We zijn maar snel met de nieuwe auto weggereden naar stage.

19/04

Vandaag zijn we weer druk bezig geweest met stage. Omdat we al uitgelegd hebben wat we doen, dachten we dat het leuker zou zijn als we filmpjes zouden maken zodat jullie ook een beetje een impressie krijgen. Daarom dus nu even geen lang verhaal. De foto's en filmpjes laten zien wat we dagelijks met de kinderen doen en geven een kijkje op de school en onze werkplek.

FILMPJES KOMEN MORGEN WANT DE BESTANDEN ZIJN TE GROOT EN WILLEN NIET LADEN

1. Ilona van de kamp:
    21 april 2016
    Heel leuk Rianne, om op deze manier met jullie mee te kijken! Wat een gave ervaring!! Geniet!